ahtktkpTURBXy9iZTM0MjQxNDUxNWI2YWJhODg2MDM1M2Q1NzM3ZjJiMy5qcGeTlQMAIs0D6M0CMpMFzQMUzQG8lQfZMi9wdWxzY21zL01EQV8vMTQwYjFjZmU3ZjBhYzUyZWRjMDEwZDcwOTc4ZTg0YmUucG5nAMIA

Pytania odnośnie kont Premium

CO JEŻELI KONTO PRZESTANIE DZIAŁAĆ ?

Aby taki przypadek się nie zdarzył w pierwszej kolejności od otrzymania danych do konta należy ZMIENIĆ HASŁO.
Jeżeli hasło nie zostanie zmienione nie jesteśmy w stanie przyjąć takiej reklamacji.

Jeżeli natomiast postępowaliście Państwo zgodnie z instrukcją należy wysłać nam dane reklamacyjne na adres hurtownia@efame.pl z opisem błędu. Po weryfikacji naprawiamy błąd lub wysyłamy nowe konto.

SPOTIFY- JAK PRZENIEŚĆ PLAYLISTY NA SWOJE NOWE KONTO ?

Przeniesienie playlist na swoje nowe konto odbywa się na za pomocą programu SpotMyBackup. Dokładną instrukcję znajdziecie Państwo na naszej stronie pod adresem: https://efame.pl/jak-przeniesc-wszystkie-playlisty-z-jednego-konta-spotify-na-drugie

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *