eFame.pl

Najlepszy blog E-Commerce

News

Snapchat organizuje przejęcie wirusowego hashtaga na rywalizującym Instagramie

Snap podejmuje subtelne kopanie na konkurencyjnej platformie mediów społecznościowych Instagram w swojej pierwszej globalnej kampanii reklamowej rozpoczętej we wtorek.

Kampania „Prawdziwi przyjaciele” ma na celu podkreślenie, w jaki sposób użytkownicy mogą łączyć się z bliskimi przyjaciółmi w aplikacji firmy Snapchat. W ramach premiery Snap zorganizował „przejęcie hashtag” na Instagramie należącym do Facebooka, wypełniając strony #realfriends i #friendshipquotes cytatami z godnych uwagi postaci o przyjaźni.

Snap powiedział, że współpracuje z kontami „Quotefluencer” na Instagramie, aby zamieszczać reklamy. Reklamy wyróżniają się charakterystycznym żółtym i duchowym logo Snap, nazywanym Ghostface Chillah.

„Snapchat jest przeznaczony dla prawdziwych przyjaciół, więc dzisiaj rozpoczynamy uroczystość z przyjaciółmi, którzy dzielą się, śmieją, kochają i łączą ze sobą za pomocą naszej platformy”, powiedział dyrektor ds. Marketingu Kenny Mitchell, który dołączył do Snap w kwietniu, powiedział CNBC. „Dzięki prawdziwym przyjaciołom z ponad 70 Snapchatterów z 12 różnych krajów dzielą się historiami prawdziwych przyjaźni na całym świecie”.

W swoim blogu firma podała, że ​​kampania podkreśla jej misję polegającą na tym, by pozwolić przyjaciołom „wyrazić się” i podzielić się tym, co czują „w tej chwili”.

Snap opublikował także serię krótkich filmów wideo z udziałem użytkowników Snapchat, opowiadających o ich przyjaźniach, wraz z materiałami filmowymi z aplikacji.

Oprócz kampanii w mediach społecznościowych Snap powiedział, że jesienią tego roku będzie wyświetlał reklamy za pośrednictwem kanałów kinowych, telewizyjnych, prasowych i cyfrowych w USA, Indiach i Australii, a także w Europie.

Kampania ma miejsce po tym, jak w ubiegłym tygodniu Snap opublikował lepsze niż oczekiwano wyniki w drugim kwartale. Baza użytkowników Snap wzrosła do 203 milionów aktywnych użytkowników dziennie, co stanowi drugi kwartał z rzędu wzrostu dla firmy.

To nie pierwszy raz, kiedy Snap i Instagram zaangażowali się w trochę przyjaznego ognia. Facebook zwrócił na siebie uwagę, gdy skopiował kilka popularnych funkcji Snapchat, w szczególności jego efemeryczne historie i efekty z rozszerzonej rzeczywistości. W odpowiedzi Evan Spiegel, dyrektor generalny Snap, zażartował, że życzyłby sobie, aby Facebook kopiował „praktyki ochrony danych Snapa”, nie tylko jego produkt, i skrytykował Facebooka jako miejsce „płytkich przyjaźni”.

Facebook nie był natychmiast dostępny do komentowania kampanii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *